Szerződéskötés folyamata 2019-09-27T12:17:46+00:00

Szerződéskötés folyamata

Szerződéskötés folyamata

  1. Amennyiben hulladékot kíván cégünkkel ártalmatlaníttatni, várjuk jelentkezését telefonon, e-mail-ben vagy weboldalunkon keresztül (https://www.sarpi.hu/ajanlatkeres/arajanlatkeres-hulladekok-artalmatlanitasara/)
  2. A hulladék-átvétel feltétele hulladék-ártalmatlanítási szerződés kötése, melyhez a következő adatokra van szükségünk:
  • az átadó neve, címe, adószáma, KÜJ (Környezetvédelmi Ügyféljel) és KTJ (Környezetvédelmi Területi Jel)
  • a hulladék(ok) megnevezése, HAK kódja, megközelítő mennyisége, csomagolása.

A szükséges adatok birtokában marketing csoportunk üzletkötői elkészítik az árajánlatot, melyet két, általunk cégszerűen aláírt példányban küldünk meg. (Amennyiben az ajánlatkérésben szereplő információk nem elégségesek, üzletkötőnk személyes kapcsolat-felvételt kezdeményez, és szükség esetén mintát kér az ártalmatlanítandó hulladékból.)

Az ajánlat elfogadása esetén kérjük ajánlatunk egy példányát cégszerűen aláírva visszaküldeni, ezzel jön létre a hulladék-ártalmatlanítási szerződés, mely az érvényességi idején belül, előzetes telefonos egyeztetés alapján, igény szerinti alkalommal teszi lehetővé a hulladék-beszállítást.

Hulladék-beszállítási igénybejelentés szállítási csoportunknál a 33/512-833-as telefonszámon, vagy a szallitas(kukac)sarpi(pont)hu e-mail címen lehetséges.